------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 ANDROID ◀◀◀◀------------------------------------------
▶▶▶▶ Draw a Stickman: EPIC 2 IOS ◀◀◀◀------------------------------------------
▞▞▞ koodigeneraattoripisteet ▞▞▞------------------------------------------
▞▞▞ Draw a Stickman: EPIC 2 2022 version ▞▞▞ ------------------------------------------
Pidän pelistä, että olet liian monta tapaa kuolla tässä pelissä, se on naurettavaa, ota eroon rotista ja tavaroista vain tehdäksesi siitä hieman helpompaa kiitos
Pidän pelistä en vain pidä siitä, että meillä on aikaraja ja meidän on maksettava sen hyvästä pelistä, mutta vain tee pelistä parempi tekemällä siitä ilmainen
miksi sinun pitäisi ostaa se koko peliin. Plus en ymmärrä, miksi et saa peliä ilmaiseksi, kerro minulle. Jos sinun täytyy ostaa, tee siitä kauppa, voit ostaa tavaroita ja päivittäisiä palkintoja ja tehdä siitä missä voit hanki täysi versio ILMAISEKSI.
Tiedän, että en jotenkin pidä stick man -peleistä, mutta tämä on paras näkemäni, joten kokeilin sitä ja se oli MAHTAVAA ja rakastan kaikkea piirtämistä ja kaikkea sitä, joten kiitos paljon ja siinä on hyvät ohjaimet joten uskon, että se todistaa, miksi minulla on 4 tähden toivo, joka auttoi sinua haluamaan pelata sitä enemmän
Hankala avata maksaa ja mitä vielä kiva kun voi tehdä kaiken ite mut 3/5antaisin kyl enemmän jos olis aihetta
Se on söpö. Lisäluonnoskirja (erillinen lataus) ei tule heti peliin, joten olin hieman järkyttynyt, koska en tosin toiminut, joten piti piirtää uusi henkilö. Mutta voit vaihtaa ne pois.
Draw a Stickman: EPIC 2 Nuotykių qibnSe on hauskaa, mutta päästäksesi tasolle 3, sinun on käytettävä rahaa esineisiin.
Happy Cooking: Chef Fever Kasual sqigSe on hieno peli, mutta jos et osta koko peliä, peli on kuin koiran vesi, paitsi alla piirretty, se on silti hyvä.
Ok, niin monet ihmiset sanoivat, että peli ei toiminut ja että kun piirsit stickmanin, se ei toiminut. Onneksi niin ei käynyt. Mutta pelaamisen jälkeen toivon, ettei se olisi toiminut! Asia on, että tason kaksi jälkeen se piiloutuu suoraan palkkamuurin taakse ja sanoo "ANNA MEILLE 3 DOKURIA saadaksesi todellisen pelin" EI! Se on minun mielestäni todella paskaa. Joten joo, älä ymmärrä sitä. Se on ajanhukkaa. Edit: SOVELLUKSEN OSTOKSISSA SANOO NIIN KUIN SANOTAAN "ET TARVITSE SITÄ, MUTTA SIINÄ"
Rakastan todella tätä peliä, se on todella hauskaa, mutta vihaan sitä, että joudut maksamaan rahaa koko pelistä nyt 😐 voit pelata vain kaksi lukua ja siinä se. Se on tyhmää, eikä sen pitäisi edes maksaa rahaa
Pidän todella tästä pelistä ja minulla on super upeita juttuja, joilla voit piirtää hahmosi ja minulla on paljon seikkailuja. Minulla ei ole mitään tätä peliä vastaan, mutta on mahtavaa, jos he lisäävät enemmän tavaraa, mutta ei niin paljon tavaraa, koska peli on jo hyvä
Ihan hyvä mutta en pääse kolmosesta eteenpäin tai mun pitää maksaaa
KURMAA, kun avaan pelin, se häiritsee ja sitä on erittäin vaikea selittää, on tämä asia, jonka oletan olevan valikko, mutta niitä on noin 20 ja ne ovat todella pieniä, niin se muuttuu oudoksi asiaksi, se on vihreä ja taas siellä ovat noin 20, jos niitä.
Jaaaaaaahuuuuuuu
Lisää kenttiä jooko
Ei voi pelaa
On erittäin hauskaa pelata! Tämän pelin avulla voit luoda oman hahmosi ja pelata heinä, mikä on siistiä! Peli on hauska ja suosittelen sitä!
On hyvä peli nyt ku pääsin sisää mut siin yhes kohtaa on sellai vuori ja sen vuoren pääl on palapelin pala ja jne ni miten pääsen sin vuoren päälle?
Draw a Stickman: EPIC 2 Macəra mnszAnnan tälle kaksi tähteä, koska sinun on ostettava lisää kyniä ja sitten voit pelata vain 2 tasoa ja pahinta on, että sinusta tuli ystävä, mutta siitä tuli PAHAA??!!!!!!!!!! Plsss älä lataa tätä sovellusta...!!!!!!!!!?😡😡😡😡👎👎👎👎
kännykkä heittää mut pois pelistä
Tämä ei ole kaikki peli
Ei kovin hyvä pitää maksaa et päästä eteenpäin
Uloste
LOISTAVA
ermm, ymmärsin tämän lapsena, mutta miksi meidän pitäisi silti ostaa toinen taso? ja onko se vain minä vai kaikki täällä, kun jätän pelistä, se vain laittaa MINUN ALOITUKSEEN, joten mielestäni sinun pitäisi laittaa siihen säästöjuttu ja kiitos, jatka samaan malliin👍.
Aika huono kun 3 leveli maksaa! Tekisitte parempia
Draw a Stickman: EPIC 2 Пригодницькі qfrTämä peli on hyvä, mutta sinun on maksettava 2 dollaria aivan kuten tavallinen, joten se ei todellakaan ole sen arvoista
Draw a Stickman: EPIC 2 Äventyr otsNautin todella pelin luovuudesta ja piirtämisestä, mutta siitä tulee erittäin tylsää lyhyen ajan jälkeen
Ok peli 😘
Tyhmä rottapomo on mahdottoman kova kuin mitä helvettiä, antakaa minulle ainakin vihje, mitä tehdä, ennen kuin heitätte minua helvetin demonilla! Huono peli en suosittele IKINÄ! 😑
Tämä peli on kauhea, miksi kysyt? Voi, koska asensin sen ja se vioitteli ja viivästyi, joten asensin sen uudelleen. Arvaa mitä! Se ei edes asennu. Tämä peli on päivitettävä. Eli en osaa edes pelata. Ei millään pahalla, mutta mielestäni sinun pitäisi yrittää enemmän tehdäksesi tällaisen pelin, srry ei ole pahoillani. Lol😏. Päivitä se kuitenkin, haluan pelata. Onko se liikaa pyydetty? Prob on, SRRY!!
Joo, ei. Ei toimi ilman lupia, joita peli ei tarvitse. Minulla on ollut muita pelejä, jotka ovat antaneet minun pelata, vaikka kiellän luvat. Ei aio edes kokeilla. Kyllä, pääset käsiksi kaikkiin puhelimeni tiedostoihin, jotta voin pelata tätä Discount Scribblenautsia. Edit: se ei ehkä ole edes oikeuksia, toiset sanovat, että heille tapahtuu samoin, vaikka he hyväksyivät, tämä on vain paskaesitys.
Hitcents, pelasin todella ennen kaikilla tasoilla... Mutta nyt en voi. Pidin todella kaikista tasoista. Mutta se ei ole enää siellä.